Bollstanäs

Idag har jag, Millie, Jacque och Lovine besökt kyrkans öppna förskola i bollstanäs för första gången.
Jag och Millie tog bussen dit där vi mötte upp våra vänner :) först var det sångstund och sen lekstund innan det var sopplunch! Då betalar man 30:- och få soppa, mjukt bröd och sen kaffe och kaka. Idag var det svampsoppa (och jag tyckte om den!) det var mycket folk men väldigt trevligt!
När vi ätit klart gick jag och Millie till bussen och hon somnade på direkten! Vi gick av vid centrum där vi mötte upp Jacque och Lovine igen, vi tog en lång sväng medan tjejerna sov och sen gick vi vidare till våran vanliga öppna förskola :)
Haha ja fet blev verkligen en heldag med massor av barn! Mys!

Ikväll tog vi en liten tur med pappa. Millie har två nya ljud som hon börjat med, hon har upptäckt sin ljusa skrikröst igen så nu piper hon till hela tiden, sen har hon börjat med nåt slags hysterskrik när hon är arg tex sitter i vagnen eller sitter på golvet och vill bli buren. Usch jag blir helt trött av att höra henne skrika på det sättet!

Millie ställer sig upp mot allt som kommer i hennes väg nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0