Bvc besök

Idag mötte vi upp Jacque och Lovine och gick på sovpromenad. När Millie vaknade gick vi till bvc för en vikt och längdkoll eftersom det var två månader sist. Hon har under de månaderna gått upp 400gram och vuxit 2centimeter, hon väger 8815 och är 70,5 centimeter lång!
Är vi var klara där gick vi in på öppna förskolan och hälsade på lite vänner innan vi gick hem.

Här hemma vilade vi lite och jag och Linus fick för oss att äta våfflor :) det var gott!
Sen på kvällen var vi och fikade hos Mattias och Diana. Vi fick några nappflaskor av de och dem fick lite bebiskläder av oss efersom de ska ha en liten bebis om två och en halv månad :)
Diana hade gjort jättegod hallonpaj och drömrulltårta så jag har fått en riktig sockerkick idag!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0