Fotografering

Igår var det fotografering på öppnaförkolan. Jag var så fräck att jag tog dit Millie fast hon fortfarande snorar och hostar. Men vi slickade inte på barnen utan tog fotot och gick snabbt därifrån!
Men vad jag skrattade när jag satte Millie där framför fotografen, hon bara stirrade allvarligt på honom när han viftade med nallar framför henne och lekte tittut, argt stirrade hon bara. Hahahha men tillslut så gav hon med sig och skrattade till lite! Ska bli så kul att se om det blev någon fin bild!

När vi var klara klädde jag få Millie ordentligt, la henne i vagnen och började gå. Jag hann inte ens koma runt hörnet innan hon somnat utan ett pip. Åh vad skönt! Jag plus tre andra mammor tog oss en långpromenad med vagnarna innan jag gick hem sen.

På kvällen var jag bortbjuden på en supergod middag hos Helena. Millie stannade med pappa och självklart somnade hon utan problem med pappa också!
Jag fick iallafall ta en paus ifrån henne igen (jag älskar henne av hela mitt hjärta men behöver verkligen en paus ibland!) och hade det så mysigt med mina underbara vänner Helena och Annica, fem timmar bara flög förbi när vi satt och pratade!

Millie har ju ställt sig upp ganska länge nu men inte vetat hur man tar sig ner, nu har hon kommit på hur man gör det också!


Kommentarer
Farmor

Ja, det ska bli kul och se hur bilden blev. Härligt för dig att få en kväll för dig själv med dina vänner, det behöver alla mammor :)

2012-10-25 @ 12:27:38


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0