Fresta

Idag har jag, Millie, Jaqueline och Lovine prövat kyrkans öppna förskola i fresta. Det var trevligt. Det var liksom mer intimt och mysigt. Vi var fem föräldrar och fem barn, stor skillnad från den i centrum där det är minst tjugo föräldrar med barn!
Den i fresta är ju inte lika stor och har inte lika mycket saker att göra men de var mysigt att besöka den också och det gör vi nog flera gånger!

När vi kom hem lagade jag mat till Linus och min syster Cami, Millie fick också några makaroner :) sen gick jag och Cami till centrum på en liten trevlig shoppingtur!

En mysig bild från gårdagen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0