Helgen

Igår var vi hemma alla tre och hade det mysigt. När Millie vaknade från sin lunchvila så skulle vi börja fixa oss för att gå på kalas när Millie sprutar ut tre stora spyor över hela sin mage! Stackarn! Vi flög till toan och kasta net henne i badkaret. Så hon och pappa fick stanna hemma och jag gick tillsammans med min syster hem till min syster och firade Amanda som blev elva! Jag hade det jättetrevligt och Millie och pappa hade det mysigt hemma, inga fler spyor utan allt som vanligt. Konstigt...

Idag har vi också var hemma större delar av dagen. Vi har promenerat till coop i centrum bara och handlat lite, och vad kallt det har blivit de senaste dagarna!
Här hemma har linus gjort egna maränger som vi ska äta nu, marängswish eller vad det heter! Glass, maräng, banan, chokladsås, grädde (inte jag) vilken bomb!


Kommentarer
Farmor

Vilka fina höstbilder!!! Låter som ni haft en mysig dag. Jag skriver det jag brukar göra: Längtar efter Millie så fort jag går in här och läser, måste komma ner och leka och gosa i veckan :) Och tänk, på lördag ska jag och farfar få rå om vår älskling medan ni får lite "egen tid", det kommer bli jätte kul för oss! Vi ses snart!

Svar: Ja men vi kan ses någon kväll innan lördag också! Både vi och ni ska få mysigt på lördag :)
Michelle

2012-10-28 @ 20:31:55
Farmor

Ja, var så säker på att iallafall jag kommer ner och leker innan lördag. Jag kan inte vänta till dess, längtar efter Millie-Gos!

2012-10-29 @ 08:04:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0