Hemma

Idag har jag och Millie varit hemma. Jag har verkligen sett i hennes ögon att hon är sjuk. Glansiga och trötta, stackars unge. Vissa stunder har hon varit jättenöjd och andra bara skrikigt. Jag hatar när hon mpr dåligt! Det som är bra är att så fort pappa kommer hem så är hon nöjd sen resten av dagen. Skönt men jobbigt för mig, varför gnäller hon så mycket med mig? Usch :(

Jag fick i allafall ta en liten paus ikväll. Jag och min mamma och syster var på sats igen för att prova på zumban, men istruktören var sjuk idag igen så det blev styrketräning för oss. Usch det är värkligen inte min favorit grej att göra men vi körde en stund innan vi åkte hem. Jag var nog inte på topp heller eftersom jag var så trött, sovit halvdåligt eftersom Millie har sovit sämre.
Men nu är jag hemma och de känns ändå skönt att mina benmuskler har fått sig en riktig omgång!

Lilla sjuklingen
Juste en fågel lyckades komma in genom en liten öppning i balkongen och satt där ett tag efersom den inte hittade ut. Jag öppnade upp åt den och efter ett tag var den borta :)


Kommentarer
Helena

Sött med fågeln, tur att det inte var en snigel. Kul att du har kommit igång med träning, vad duktig du är. Vi hade så kul när vi gick på Zumban förut. Lias hade feber igår för första gången, det är bra att bebisarna bygger upp sitt immunförsvar, men förstås jobbigt när de är ledsna och gnälliga. Du kommer nog alltid att uppleva att Millie är på ett sätt mot dig och på ett annat sätt mot Linus, så är vi allihopa. Orättvist, eller hur? På förskolan kommer hon att vara sitt bästa jag, och hemma med er lite odräglig ibland, det har vi ju fått höra i alla år. Det visar att hon är trygg med dig, mamma och pappa älskar mig fast jag gnäller och krånglar. Om Linus är pappaledig kommer det kanske bli omvänt, helt naturligt. I morgon ses vi!!! Kramis <3

2012-10-23 @ 07:18:36


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0