Hökarängen

Idag har jag och Millie varit ute och rest! Till hökarängen! Vi åkte iväg tidigt imorse och det gick så bra så. Vi åkte hem till min kusin Miranda och hennes hund Simon. Där lagade hon goda pankakor till oss och så lekte vi lite.
Millie var lite nervös runt simon i början verkade det som men sen var hon så glad! När han slickade Millie i ansiktet gjorde hon lite miner haha men han fick gärna slicka på händerna. Han vile hellre leka med hennes leksaker :)
Vi började åka hem vid ett tiden och eftersom Millie sov i vagnen svängde jag förbi Åhlens och tittade lite, de har så fina bebiskläder! Sen hade jag svårt att underhålla henne på tågresan hem men det gick bra ändå!

När pappa kom hem överaskade vi honom med en kanelbulle eftesom det är kanelbullens dag!


Kommentarer
Gammelfarmor

Kul, Hökarängen är ju Millies farmors barndoms förort, där hon är född och bodde sina första tio år!

2012-10-04 @ 23:02:15


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0