Jag känner mig sämst

Idag vaknade Millie strax innan fem. Jag la hennei vår säng och gav henne tutte och vi somnade om. Senare när hon vaknade så kröp hon iväg och jag vaknade av det som ingen vill vakna till... Ett plask följt av ett gråt. Hon kröp tyst ur sängen! Jag flög upp och tog upp henne och Linus som fortfarande var hemma sprang in i sovrummet och tog henne. Stackars barn. Vi gick in på toa där det började synas mer och mer rött runt ena sidan av munnen och näsan. De gick ett litet hål på insidan av läppen också. När det röda lagt sig lite så kom fläskläppen. Linus får hålla i henne och varje gång jag ser på henne känner jag mig så dum och gråter lite. Nu har det lagt sig ganska mycket också.

Jag vet att det här är sånt som händer många. Och nu får jag komma ihåg det ovh försöka förhindra att det ska hända igen, men i den sekunden, den minuten, den timman och säkert resten av dagen, känner jag mig som den sämsta människan.


Kommentarer
Jacqueline

Åå men då stackars er <3

Lilla gumman.
Å förstår hur du känner dig, men som du skrev det är sånt som
Händer. Tur att det gick "bra" ändå.
Massa kramar till er

2012-10-30 @ 11:45:58
URL: http://lovinesmamma.bloggplatsen.se
RegnPappa.

Hon grinade lite sen var de bra. Hon log och pussades efter ju :). Lilla fläskläppen.

2012-10-30 @ 12:06:17
Farmor

Millie kan inte ha någon bättre mamma än dig! Sånt här händer alla, jag lovar! Kram till dig!

2012-10-30 @ 14:53:24
Roberto

När jag var liten så kastade morsan mig i golvet när hon bäddade... Så Millie har det bättre =)

2012-10-31 @ 12:32:36
Nadia

Men min älskade Chichi, du är och förblir en omtänksam, kärleksfull och helt fantastisk mamma. Det som hände Millie påminner dig och alla som har små barn hur snabbt en olycka kan vara framme, trots att vi gör allt för att förhindra dem. Du ska inte känna skuld. Det hände Karen och det hände mamma också när hon bäddade och Roberto låg i mitten av båda sängarna. Mamma sköt ena sägen mot sig och pladask så ramlar vår lille bror på golvet. :-)

2012-11-10 @ 18:45:57


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0