Kallt!

Nu börjar det bli riktigt kallt om dagarna! Jag ser fram emot allt vintermys, eller december mest av allt är ju en sån mysig månad, men jag är riktigt rädd för det där riktigt kalla som ska komma sen.

Idag gick vi ut och gick med Jaqueline och Lovine sen gick vi till öppna förskolan. Där var det många små vänner!
Efter det tog vi en till promenad med sovtjejerna och när vi kom hem lagade jag mat och gjorde massor med äppelpure eftersom jag fick ta en påse av någon som snällt hade lagt ut äppelpåsar vid sandavägen igår :)
Och Millie och pappa har busat massor ikväll!


Kommentarer
Farmor

Så fina dom är de små tjejerna, hoppas dom kommer vara vänner för livet! :)

2012-10-12 @ 13:29:10


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0