Läkar besök

Idag hade jag besällt tid hos läkaren för att se om jag kan få någon bra salva till mina eksem som just nu är väldigt jobbiga! Tyvärr så finns det inte mycket som jag kan få efersom jag amar och då går tydligen salvan över i bröstmjölken, eller kortisonen, så hon visste inte vad hon skulle skriva ut. Hon skulle pratamed en annan kollega och så skulle jag gå till apoteket senare ikväll för att se vad det låg för recept, spännande! Haha!

När jag var klsr där och gick ut somnade Millie ganska snabbt i vagnen så jag gick på en långpromenad med henne och strax efter vi kom hem kom även pappa hem tidigt!
Så vi tog en tur till willys och halvstorhandlade :)

Sen hade vi en mysig kväll tillsammans förutom när vi skulle natta Millie, för hon grät och skrek jättemycket, det var jobbigt, vet inte varför hon höll på så :(

Titta så söt och koncentrerad hon sitter och plockar.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0