Lek&bus!

Idag ringde min bror mig och frågade om jag och Millie ville följa med de till vasamuseet. Vi möttes vid stationen och satt och vöntade länge på tåget utan att det kom, så vi ändrade planerna och tog bussen ner till infra och gick till leklandet lek&bus. Jag trodde aldrig att Millie skulle få ut något av att vara där, men hon var så glad och njöt! Hon kröp runt överallt! Jagade bollar, hoppade hoppborg, klättrade på nät, över och runt hinder och verkligen tog sig fram utan rädsla! Vi hade skitkul tillsammans med kusinerna Fernando och Isabelle! Det är stort och jag tror jag och min bror hade minst lika kul som barnen när vi hoppade runt i hoppborgen!

När vi lekt klart efter tre timmar promenerade vi hem till mormor och morfar och hälsade på en stund innan pappa hämtade oss och vi åkte och handlade och åt mcdonaldsmiddag (inte millie :) haha) vilken festdag vi har haft!
Här ser ni hur duktig hon var på att klättra upp alderles själv!


Kommentarer
Farmor

Åh vad kul både ni och barnen haft. Kul att Millie är så tuff, det blir säkert fler besök dit, eller hur?

Svar: Haha ja det blir fler besök med tuffingen och då måste pappa vara med så att mamma får leka också!
Michelle

2012-10-27 @ 22:02:55


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0