lite kalas

Imorse plockade Jaqueline upp mig och så åkte vi på klädbytardag i viby. Det var den bästa jag varit på! Det ända jobbiga var att det var helt galet! Haha alltså vi köade en halvtimme i kylan innan det öppnade, folk var helt tokiga och sprang runt och knuffade sig fram, ja det var helt galet men ändå lite kul. Jag orkade inte leta ordentligt så det blev bara två bodysar, två böcker till framtiden, en bok till nu och en sån här leksak som Millie tyckte om!

Efter det mötte vi upp Millie och pappa och så åkte vi ut till landet, hem till Jaqueline, Lovine och Micke. Vi fikade lite och promenerade lite så tjejerna sov ute i sina vagnar i det lugna och fridfulla.

Efter fikat åkte vi hem en stund innan vi åkte hem till mormor och morfar där vi hade lite kalas för moster vali som fyllt år och för Linda som fyller år imorgon! Vi åt gott kött med potatis och sallader och tårta till efterrätt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0