Musikal!

Idag har jag och Millie varit hemma och frisknat till ännu mera. Nu är det bara lite snorigt och hostigt, eller hostan är mest när hon sover, stackars unge som vaknar till och från för hon hostar så mycket.

Nu på kvällen har jag varit och sett min söta systerdotter Amanda när hon har haft musikal med sin musikklass :) de var så söta och duktiga!
När jag kom ut därifrån så snöade det!! Usch jag blev genast lite rädd! Haha jag är ju inte redo för det här kalla! Och ännu mindre för hur jag ska klä Millie i det kalla. Jag får börja förbereda mig psykiskt på hur jobbigt och kallt det ska bli...

Nu bytte jag av Linus och han gick över till sin familj för att titta på fotboll.


Kommentarer
Vali

Hej Michelle, Amanda säger att du är gullig och att det vad roligt att ha dig i publiken.
Puss och kram.

2012-11-10 @ 18:13:51


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0