Öppna förskolan

som de flesta måndagarna har vi varit på öppna förskolan idag. Alla sex mammor och barn från vår bvc föäräldrargupp var där idag, superkul att trätta alla och se hur barnen har vuxit!

När pappa kom hem åt vi middag, Millie fick också äta falukorv och ris med fingrarna så att hon får öva på pincettgrepp! När hon åt mat tidigare så satt hon mest och spottade ut allt, det är tydligen något nytt hon börjat med de senaste dagarna.

Sen kom farmor och farbror Charlie hit med en 8månaderspresent till Millie, nya nappar och en badleksak som man ska fiska med! Tack så mycket! Sen tog vi en liten promenad till Ica.

Sötnosen som bara ska stå upp hela tiden!
En tröttMillie med ny napp som det står Millie-gos på (eftersom farmor kallar henne så) :)


Kommentarer
Jacqueline

Åå men Sötnos, vilken tröttis!!

2012-10-02 @ 00:14:45
Farmor

Grattis Millie-Gos på din 8 månaders dag.
Pussoch Kram från Farmor, Farfar och Farbror Charlie.

2012-10-03 @ 07:32:05


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0