PANIKSKRATT!!!

Hahahahhahahahaha jag har nyss haft panikskratt! Hahahaha!
När Millie vaknade från sin vila satt hon i mitt knä och vaknade till och så satt hon där och bajsade. När hon är klar lägger jag henne på golvet och byter på henne, när jag har torkat rent rullar hon runt och kryper iväg naken som hon brukar. Jag tänker, ja hon kan lufta lite, när jag ser att hon står och kissar vid tvbänken! Jag skyndar mig och flyttar henne till andra sidan av tvbänken så att hon inte ska halka eller krypa runt i kisset
Jag letar efter något att tprka med sammtidigt som jag håller en hand på henne för att hon inte ska plaska. Då hör jag kiss nummer två komma på golvet följt av två bajskorvar!!! AAAAAH VAD SKA JAG GÖRA TÄNKER JAG!?!! Jag skrattar öite hysteriskt sammtidigt sov jag tar upp henne och spriqer till badkaret för att tvätta av henne!

Bajset och pölarna fick jag ta bort sen! Hahahahahhaha vilket äventyr! Nu måste vi skynda oss för jag har tid hos läkaren!


Kommentarer
Jacqueline

Hahahaha :)) men Gud vad kul!!!!! Haha

2012-10-16 @ 18:42:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0