Sjuk?

Idag gick vi ut på dagen och matade änderna innan vi tog en liten fika på det nya cafét, Bullen, här på centralvägen. Sen tog vi en titt på barnenshus där de hade massa rea men vi köpte inget och sen gick jag och Millie hem till mormor och morfar.

Millie har varit väldigt tjurig idag och snorig, och lite hostig. Men hon har nog haft feber också. (Jag har jättesvårt att bara känna på henne och tycka att hon är varm) men andra har tyckt det och eftersom hon har varit så grinig så är det säker lite sjukt :( det är jättetråkigt.

Vi tog en snabb sväng förbi hos farmor och farfar och Charlie och pappa som var där innan vi kom hem och så var det nästan sängen på en gång för Millie som var så trött. Stackarn kunde knappt somna med nappen eftersom näsan blir så täppt när hon lägger sig ner.

Idag såg det ut som om det var barbapapa som låg i vagnen och sov och inte Millie :)


Kommentarer
Farmor

Krya på dig Millie-Gos, puss och kram från mig!

2012-10-22 @ 06:18:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0