stan och zumba!

Idag åkte vi till stan tillsammans med Jacqueline och Lovine. Det var roligt! Vi hann titta lite och shoppa lite innan vi åkte hem. Millie har varit rätt tjurig idag och jättesnorig, känns som om hon aldrig blir bättre :( det kanske är dumt av mig att hålla på att ta ut henne?? Men jag tror ju på att friskluft gör en bättre och inte sämre, och även sover hon bättre i vagnen ute än hemma på mage med allt snor. Vi får fortsätta ta det lite lugnt...

Ikväll var det äntligen dags för min pröva på zumba på sats! Det var riktigt kul, det är så roligt att bara släppa loss och träna sådär. Jag gillar ju inte att träna riktigt, haha jag är lite lat för att tycka att det är kul, men zumba och sånna grejer är mer min grej! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0