Stanmys

Åh vad mysigt vi hade! Vi åkte först till Hornstull där jag har hittat en butik som heter fiolaffären där de har fioler mest men också andra musiksaker och inredning med musikmotiv, jättefina saker! Men jag hade ju spanat in några maracas som jag velat köpa till Millie. Hon fick två äggmaracas och en maracas med en pinne som hon har lekt med hela dagen :)
Sen åkte vi vidare till gamla stan och spatserade där. Gick till två affärer som jag ville besöka. Krabat och Kalikå. Såååå fina barnsaker. Åh jag verkligen äääälskar kalikå, men den är riktigt dyrt så jag bara tittade.
Därefter promenerade vi i det kalla men soliga vädret till Åhlens där vi fikade och tittade lite och sen åkte vi hem!
Jag tyckte vi hade en jättemysig dag men pappaLinus sa att han aldrig mer ville åka tåg och tunnelbana :)

Den här rödprickiga klänningen är en kalikå som jag hittat för en billigare peng på tradera, nya fick jag se idag att de kostar trehundra.


Kommentarer
Jacqueline

Åhh vad mysig dag :))
Så hornstull ska jag åka till alltså !!
Ses imorgonbitti <3

2012-10-06 @ 21:41:31


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0