stinseeen

Hahaha idag var vi på stinsen för tredje dagen irad!! Haha, men Jaqueline, Micke och Lovine skulle dit och frågade om vi skulle luncha där tillsammans så vi hakade på! Och efter det bjöd de hem oss på lite äppelpaj, mums!

Stackars Millie ramlade och slog bakhuvudet där och fick ett rött märke med en bula, men det som var så olyckligt var att nu ikväll ramlade hon igen och slog sig på samma ställe. Stackars stackars sötnos som slår sig så mycket nu när hon ska upp och stå hela tiden!

Sen åkte vi vidare till mormor och morfar där vi åt lite mera mat och umgicks innan vi åkte hem!

Eftersom jag inte tog någon bild idag så bjuder jag på en underbar bild som är tagen för några veckor sedan!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0