storbebisen

Idag har det märkts att Millie har blivit större :) haha nej men nu börjar verkligen märka hur mycket som händer och hur snabbt tiden går! I början tyckte jag att det gick sååå sakta men nu går det fort! Jag längtar efter Millies första jul, vinter, när hon ska börja gå, födelsedag osv, och det är inte långt kvar!

Idag har vi umgåtts med Lovine och Jaqueline. Vi har promenerat, lunchat, varit på öppna förskolan och lekt.

När pappa kom hem åt vi middag och sen kom farmor och farbror Charlie hit och satt barnvakt åt Millie medans vi åkte och handlade lite.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0