Träffat barn

Igår var jag och Millie och hälsade på alla uppe på Ringblomman. Barnen var så glada och ville gärna klappa och känna på Millie, en liten kramade henne hårt och gav henne en puss! Haha! Vi var med på Biets (min gamla jobbavdelning) samling. Sen promenerade vi hem och pappa kom hem tidigt också, jippi! Sen åkte vi en sväng till stinsen
.

Idag åkte vi tillbaka till stinsen för jag hade råkat köpt fel "textillim" så vi åkte och bytte den för med den ska jag göra egna halksockor till Millies strumpor och strumpbyxor :)
Vi träffade Lovine med familj en stund innan vi åkte hem.
Sen tittade min bror Jorge och Elin förbi här och tog en kopp te med oss, mysigt. Och nu sover vår lilla sötnos och vi ska mysa lite framför tvn :)

Såhär tar sig Millie fram nu!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0