tränat!

Idag kom Jacqueline och Lovine hit och åt lunch innan vi gick till öppna förskolan på sångstund.

Efter middagen kom farmor hit och lekte och sen stack jag iväg till sats för att träna lite för första gången på lääänge! Jag och min storasyster följde med min mamma och vi skulle gå på ett zumbapass, men tyvärr var instruktören sjuk så det blev ett amnat slags danspass som hette sh'bam. Det var väl sådär, zumba är roligare! Men det var skönt och roligt att skutta och dansa runt lite!

Jag har glömt att visa er vad jag gjorde till Millie i helgen, en tubhalsduk stickade jag till henne!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0