Går åt rätt håll!

Idag är Millie bättre. Tror inte alls hon har nån feber kvar. Hon är lite piggare, äter lite bättre, hostar betydligt mindre men snorar ganska mycket fortfarande. Tyvärr gnäller hon ganska mycket fortfarande men det är ju som vanligt ;) känns ändå underbart att börja en normal vardag snart igen med en gladare unge och att gå ut och göra saker!

Idag kunde vi inte hålla oss längre ifrån att ta ut henne. Vi tog en kort promenad och matade änderna vid ån. Så mysigt när solen är framme och gör att man längtar så mycket till våren!

Ikväll ska jag hem till min framtida kollega Helena A, med mina två gamla kollegor, Helena K och Annica. Vi ska äta och dricka gott och titta på melodifestivalen! Trevligt ska det bli!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0