London!?

Idag har vi haft en till underbar dag :)
Vi började med att efter frukost mys och lek ta bussen ner till infra city, tänkte gå till rusta och köpa solskydd men det hade ju inte öppnat haha, jag tog då en promenad till bollstanäs öppna förskola. Millie sov i vagnen och jag träffade Linda och Mickan med sina småkillar där.Vi hade det trevligt och åt god sparrissoppa idag :)

När vi lunchat och det stängde gick vi ner till en liten lekpark vid vattnet där vi satt och prata och lekte, jag fick mest jaga Millie eftersom hon skulle ner i vattnet..

Sen promenerade vi och hämta Meja på förskolan och sen vidare för att hämta Noel och Levi på nästa förskola. Millie somnade vi vagnen och vi alla gick hem till Linda och hade trevligt.
När Millie vaknade hann hon leka en stund där innan vi tog bussen hem.
Millie lagade mat, hittade äppelbitar som hon stoppade ner i ett glas vatten som hon vispade runt i haha

Vi kom hem och åt god grillad kyckling med potatissallad som pappa köpt med sig hem :)
Efter middagen tog vi en tur till coop i häggan där vi handlade lite saker som behövdest, mest frukost och lunchmat till Millie, nu får hon nästan endast lagad mat, burkar får hon om vi ska bort någon gång eller så.

Juste! Nu något spännande! Idag ringde min bror och frågade om jag ville åka till london i augusti och hälsa på våran systerson Daniel. Klart jag vill det! Så ikväll verkar biljetterna vara bokade, den 15 augusti flyger jag till london med båda mina bröder, åh så kul!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0