pannkakstorsdag

Idag har vi haft en lugn dag. Pappa jobbade och jag och Millie var hemma på förmiddagen. Efter lunch gick vi till centrum där vi träffade mormor och morfar en liten stund. Millie fick en solhatt av mormor :)

Påvägen hem somnade Millie i vagnen. Pappa hade redan kommit hem, vi slappade en stund i soffan medans Millie sov och sen började vi steka psnnkakor, mums så gott!! Jag älskar pannkisar, Millie åt också glatt upp en pannkaka.
Efter middagen gick vi ut och gick lite och lekte ute på gården.
leker tittut med pappa :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0