Helg

I fredags var jag och Millie på öppna förskolan på förmiddagen. Millie lektemassor, vågade vara lite själv men hämtade mig gärna och visar vart jag ska sätta mig.

Senare på eftermiddagen var det dags för mig att bege mig ut på trevligheter. Jag blev nämligen firad av mina brorsor och systerson Daniel som var hemma under helgen från London.
Vi gick ut på stan och åt mongolisk buffé, mums! Sen gick vi vidare och bowlade i två timmar :)
Vi hade väldigt roligt och kom hem sådär lagom sent.
På morgonen vaknade jag av små steg... Nu när Millie har fått en ny storsäng har hon redan lärt sig klättra ner, öppna sin dörr och gå in till oss. Så kl sex på morgonen stog hon i vår dörröppning med båda hennes filtar och såg så underbart söt och stor ut ♡

Igår åkte vi till MulleMeck lekparken för första gången. Den ligger i järva krog. Superhäftig lekpark. Roliga små hus och knasiga mojänger, den rekomenderar jag! Millie är ändå lite liten ännu, hon var mest intresserad av gungan men hon lekte ändå lite i de små husen.

Vi åt lunch på ett thaiställe bredvid och åkte sen hem och sov. Jag var också slut och sov som en stock på soffan.
När vi vaknade cyklade jag och Millie till kusinerna, de lekte och vi tittade på fotboll. Millie var ganska tjurig så vi åkte hem efter en stund. På vägen hem ramlade vi med cykeln :( men det gick bra. Jag fick några små blåmärken och Millie lite jord i munnen och näsan, haha stackars unge blev lite rädd men det gick över på en gång och vi cyklade hem.
Sen gick vi upp till farmor o co. för farbrorCharlie kom hem från Las vegas. Så vi fikade och hörde om hans roligheter!

Idag var vi hemma på förmiddagen.
Senare cyklade jag och Millie till loppisen vid smedsgärds men vi kom försent för de flesta säljarna hade redan packat ihop, så vi hoppade på cykeln igen och cyklade hem till mosterVali där det var lite avskedsmiddag för Daniel.


Kommentarer
Farmor

Byxorna är ju perfekta, ser ut så på bilderna iallafall :)

Svar: Jaa de är så söta!! Tack!
Michelle

2013-09-15 @ 21:16:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0