liiitet framsteg

Vad skönt det var att Millie var frisk redan på söndag. Hon hade bara superhög feber i en dag sen gick det över. Det ända nu är att hon är så fäst vid nappen nu när hon har fått ha den så mycket. Men samtidigt skönt att den finns när man inte längre orkar lyssna på allt gnäll ;)

efter att ha varit hemma fredag och lördag var det skönt att komma ut igår och klättra lite :)

Idag känns det som om det har skett små framsteg i förskolan.
När jag lämnade henne skrek hon och grät som vanligt men hon höll inte fast mig med hela hennes kropp utan släppte mig på en gång fast hon var ledsen.
Sen berättade Millies fröken för mig att hon hade pratat jättemycket hela dagen. I vanliga fall är hon väldigr tyst där men idag babblade hon på :)
Sen var der faktiskt första gången som jag verkligen fick komma in på hennes avdelning och hämta henne där som vanliga föräldrar, det var så mysigt när jag kom in och såg hur hon lekte att hon drack ur ett leksaksglas, såg mig och slängde iväg det för att komma och ge mig en kram. Så vinkade hon glatt hejdå till alla. Sötnos!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0