ny vecka

Veckorna går snabbt nu, ännu snabbare när jag bara jobbar fyra dagar. Det är sååå lyxigt! att ha en egen gosfredag med Millie, tre dagars helg, det är guld!

Halva veckan har bestått av tråkigt regn :( men Millie fick ett paraply av farmor!


Senaste dagarna har jag knappt sett Millie. Jag lämnade henne i onsdags. Såg henne en snabbis på förskolan när pappa och farmor hämtade henne och åkte hem. Jag stannade kvar hela kvällen på personalmöte. I torsdags stressade vi iväg till förskolan, sen hämtade pappa henne och jag var hemma och vände lite för igår var jag på middag hos Helena med gamla kollegegänget! Mycket trevligt!
Så idag har jag och Millie hunnit mysa!
Jag märkte att hon fått naglarna målade av farmor i onsdags :) ett mysterium för mig hur hon kan sitta still och göra det men kul! Haha! Så idag sov vi till efter sju :) åkte ner till bollstanäs öppna förskola och träffade Linda, Mickan och småkompisarna.
Sen åkte vi hem vid tolv. Millie sov till halv tre och sen kom bästisen Lovine och hennea föräldrar hit :)
Vi åt kebab/pizzamiddag och umgicks. Tjejerna lekte och bråkade. TjurMillie ville ibland inte ens att Lovi skulle komma in i hennes rum och i nästa stund höll de hand eller lekte haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0