sista semesterdagarna

Åh nu går semestern mot sitt slut... känns som vanligt jättetungt och jobbigt. Jag mår alltid så här när jag har haft semester och sen måste börja jobba. Är det bara jag som skulle kunna vara ledig för alltid??? Alla andra verkar sakna sina jobb, det kanske jag gör lite också, men jag är ju tusen gånger hellre hemma med min familj. Men ja så är livet....
Vi har njutit till fullo iallafall. Vi har badat så mycket, Millie börjar äntligen våga släppa loss lite mer i vattnet nu. Igår flöt hon runt själv med armpuffarna :)
På kvällen lämnade vi henne hos mormor och morfar så hon fick sova där och jag och Linus gick på bio och fick sovmorgon :)
Idag badade vi igen och hade en mysig dag med Lovine med familj.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0