Vätö

Idag vaknade Millie tidigt och det första hon sa var; åka Joas båten. Hon visste att vi skulle till Johans landställe och åka båt. Så vi gick upp, åt frukost, packade ihop allt och satte oss i bilen och åkte ut till Vätö. Här hemma såg inte vädret alls roligt ut men när vi kommit fram så var solen även där och väntade på oss :)
Vi tog båten ut till en jättemysig strand på väddö tillsammans med Johan, hans syster Jozzan och hennes snart fyraåriga Jorun. Åh så mysigt vi hade det! Tjejerna lekte, vi badade även fast det var ganska kallt, solen sken, vi åt picknicklunch och solade. Millie sov siesta på stranden :)

Efter många timmars lek tog vi båten tillbaka och lekte på deras fina sommarstuga. Tjejerna lekte jättefint och Millie vart så galen över att det fanns så mycket att leka med att hon inte visste vart hon skulle börja, ja hoppa, bilen, åka kana, gunga, dockan, katten, hoppa pratade hon med sig själv och flög fram och tillbaka! :)

Sen åkte vi hem. På vägen stannade vi och åt McDonalds och sen ville Millie plinga på hos farmor så det blev en snabb fika där innan vi gick hem och bada och läste saga och sa godnatt.
Jag sitter här med röda kinder och alldeles trött efter en underbar dag!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0