Millie på junibacken

Idag har Millie varit på junibacken för första gången, inte ens jag har varit där! :) hennes farmor och gammelfarmor hämtade henne kl 9 imorse och tog tåget in. Så jag var plötsligt själv hemma men hade en mysig dag, tog det lugnt och läste ut min andra bok (stolt!) Millie hade också haft en jättebra dag! Hon kom hem glad med två stora gosingar under var sin arm, en herr Nilsson och en lilla gubben. Hon kom hem och började leka på en gång. Pippi skulle sitta på lilla gubben och de hoppade sen plötsligt skulle de titta på henne när hon badade aå hon radade upp alla och badade :) så tokig! Nu sover hon gott med herr Nilsson under armen och de andra fick ligga på nattduksbordet så att hon själv skulle få plats eftersom hon har flera som hon gärna vill ha bredvid sig i sängen.


Kommentarer
Nadia

Lilla gumman vad du är söt och gullig! Vali älskar dig!!!! :)

2014-07-16 @ 12:22:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0