Nu semester!!!

I förrgår fyllde Linus år! Grattis! Tur att jag och Millie var hemma och vabbade för då bakade vi en sockerkaka med glasyr på som fick bli hans tårta :)
Millies ögon har varit mycket gäggiga och väldigt röda faktiskt :( det känns som om det börjar vända idag, hoppas.
Igår jobbade jag min sista dag! Woohoooo nu har jag lång semester med min lilla älskling och de två sista veckorna får vi ha med pappa också ♡det ska bli så mysigt med mitt lilla hjärta!

Idag håller vi på att förbereder för fullt för att gå på bröllop, det kommer bli såååå kul! Min älskade vän Linda och hennes Farzad, ska bli så mysigt! Snart ska vi åka in och lämna av grisen på mormor och morfars jobb och därefter ska vi bege oss mot Lidingö där vigseln äger rum kl 16 på högberga gård :)
Härlig start på semestern :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0