Lördag

Imorse hördes jag och mun bror av, vi tyckte vi skulle hitta på något med barnen. Det blev kairo idag igen :) det var skönt, lite folk och mysigt. Barnen badade, lekte och åt lunch. Sen sov Millie, vi tog det lugnt på filtarna när vi plötsligt vaknade till av en storm!! Haha Millie vaknade nog av den. Alla packade ihop och åkte hem. Bara några minuter efter vi hoppat in i bilen började det regna så det var nog bra att vi åkte hem.

Här hemma låg både jag och Linus helt utmattade i soffan men vi ryckte upp oss, tog ett bad alla tillsammans och åkte och handlade. Sen kom vi hem, åt en god middag och sen hade vi mysbio på golvet i vardagsrummet med alfons åberg:) jag var så lycklig när vi låg där och hade så mysigt ♡


Kommentarer
Nadia

Underbara bilder! Tack Chichi :)

2014-07-25 @ 14:55:42


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0