utedag

Idag fick jag lite sovmorgon till halv åtta. Det är så underbart! Millie är lite svårsomnad på kvällarn och somnar ungefär vid nio tiden men så skönt att hon börjar vakna lite senare än kvart över fem!
Vi mös lite i sängen, gick upp och åt frukost och mös lite på soffan innan vi gjorde iordning oss och gick hem till Helena, dit kom även andra Helena och Lias med sin mamma och moster. Lias går på Millies förskola :) en underbar dag hade vi tillsammans, barnen lekte och badade, vi fick grillad korv och lite öl till det :)
Sen vid fyra kom pappa och hämtade upp oss och Daniel och Amanda. Där mötte vi upp alla andra kusiner. Vi åkte och åt picknickmiddag och badade (eller barnen badade) och igen så njöt Millie så fint så jag blev alldeles varm i hjärtat. Hon ÄLSKAR att leka i vattnet och med sanden! Vi njöt massor innan vi åkte hem. Nu sitter jag, Linus, Daniel och Jorge här hos oss och ska titta på fotboll :)

Juste! Hela dagen idag har Millie sagt till när hon måste kissa, jätteduktig! Helt plötsligt gick hon in till Helena och satte sig på pottan och bajsade tillochmed! Ska bli så spännande om hon blir blöjfri under den här månaden när vi har semester!


Kommentarer
Helena

Åh, vilka fina bilder! Ja, det var en toppendag, och tur att det finns badmöjligheter när det är så otroligt varmt ute. Millie kommer säkert att bli blöjfri (ha ha, eller rumsren som vi brukade säga när vi jobbade)hon är ju superduktig som tom går in i ett främmande hus och sätter sig på pottan. Väldigt bra gjort :) Tack för att ni kom, det var så mysigt!

2014-07-09 @ 19:07:04
Nadia

:) Så fina bilder. :)

2014-07-15 @ 23:16:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0