Midsommar

Vi har haft en mysig och lugn midsommar, grillat, lekar och trevligt hemma hos mina föräldrar bara.

Sen har helgens väder bara varit piss, kallt, regnigt och jävligt, fy så tråkigt det är! I söndags var vi på lek och bus med kusinerna Amanda, Fernando och Isabelle men mormor och morfar. Millie har fäst sig massor till sin Mossa (morfar) det är roligt :) hon har börjat med en ny rolig sak också hahah eller en dag gjorde hon såhär, i vanliga fall när hon gråter med mig ropar hon efter pappa och när hon är med pappa och grinar ropar hon efter mamma, alltid den andra. Här om dagen när vi båda var hemma och vi bråkade om något ropade hon mormor och morfar i gråtet och en stund grinade hon efter farmor, haha så tokig och rolig!

I måndags åkte vi till förskolan, fyra arbetsdagar blev färre, tre timmar efter vi kommit ropade de in mig för att Millie hade plötsligt fått ögoninflamation så vi fick åka hem. Så nu har vi varit hemma och myst och lekt massor, tur är hon ju inte dålig, bara geggig och röd i ögonen.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0