långhelg

Och snart semester!!!! Bara fyra arbetsdagar kvar! Ska bli så skönt!!
Det här ska jag göra i sommar :)
•Mysa!
•Picknicka!
•Umgås
•Utflykter
•Läsa böcker (hm, jag ska försöka)
•Skriva på min barnbok :)
•Kan det bli någon spontanresa? Haha nja jag tror inte det..
•Äta jordgubbar och annat gott :)
•Gosa med bästa Millie och hennes pappa ♡
•Njuta och ha kul!

Vad ska ni göra på sommaren och semestern?

Här ska ni få se på gosan! Pappa har lärt henne hur man står och ser cool ut när man väntar på hissen och i hissen! Haha så söt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0