Ett magiskt bröllop

Vilken otroligt fin dag vi var med om i fredags. Att först komma till den fantastiska gården, klä upp sig och sen den fina vigseln. Åh så vackert allt var! Det blev emotionellt och självklart fällde jag många tårar :)
Resten av dagen var underbar också! Åt så god trerättersmiddag, fina tal, skratt och dans hela natten lång! Vi dansade nog till strax innan tre, då var vi helt slut och avslutade festen :)
Jag och Linus fick sovmorgon till nio då vi vaknade, kl 10 gick vi ner och åt såå god brunch innan vi checkade ut och åkte hem med ett leende på läpparna men ack så trött jag var ändå. Vi åkte hem till mormor och morfar, Millie hade haft det så bra tillsammans med dem och de tillsammans med henne! Kul att höra!
Vi stannade där hela dagen och kollade på den spännande matchen mellan chile och brasilien som tyvärr inte gick så bra :( eftersom Millie kom i säng så sent sov hon till åtta idag!! Vilken sovmorgon, hon brukar ju vakna vid 5.30 så det här var underbart! Så nu när vi har semester ska jag nog skjuta på hennes tider lite :)
Idag har vi bara tagit det lugnt, vart ute och lekt, lagat god mat, lammfärsbiffar med ungsrostade rotfrukter och tzatsiki, namnam!
Här får ni lite vackra bilder!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0