Fredag

Nu njuter vi av att solen värmer på ordentligt igen. Åh vad jag önskar jag hade en villa med pool! Haha, varje sommar - samma dröm!
Igår hade jag och Millie picknick ute på gården, tog med oss lunchen ut och åt och lekte. På kvällen åkte jag och Cami till kista, vi fönstershoppade och gick på bio.
Idag åkte vi till kairo direkt efter lunch. Vi hade med oss jordgubbar och vattenmelon. Mumsigt i solen :)

När vi kom hem hade pappa precis kommit hem också. Äntligen har han semester också! Jippi!! Vi firade det med att äta pizza och dricka öl ute på balkongen :)


Kommentarer
Nadia

Que fotos más lindas. Me encanta leer y ver lo que publicas Chichi. Besitos <3

2014-07-27 @ 14:38:11


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0