Mussin!

För er som inte vet så har Millie fått en hamster :)
Eftersom Millies kompis Lovine har en hamster som heter Muffin kallade Millie sin nya hamster automatiskt för Mussin (för hon inte kan säga f) så Millies hamstet heter Mussin!
Millie älskar sin Mussin, de första dagarna sjöng hon, läste sagor och ropade på Mussin hela tiden. Nu är hon lite lugnare men springer ofta in och ropar hoho Mussin va ää duu? Och ger mat osv.
Annica som vi fick hamster av tror att Mussin har det jättebra hos oss för där var det ingen som tyckte den var särskilt rolig, så Mussin har tur som får va med Millie men ibland blir hon nog lite rädd för hennes skrik och närhet :)


Kommentarer
Nadia

Lilla dockan och Mussin...så söta :)

2014-09-22 @ 22:03:13


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0