andra veckan slut

Nu har vi haft två veckor semester och jag tänker redan på att den snart är slut och dem vanliga rutinerna kommer igen. Det är jättedumt av mig att redan börja tänka på det när vi har tre veckor kvar men jag önskar alltid att semestern varade mycket längre.
Vi njuter för fullt iallafall.
Millie har blivit så jäkla stor! Hon säger och gör så roliga saker, hon är så go och söt och underbar!

I fredags var vi på gröna lund med Amanda och Vali. Vi hade en supermysig dag och Millie skötte sig jättebra, än så länge finns inte så mycket för henne men hon åkte lite och hade kul! På tåget hem fick hon ryck och skrek hela vägen från sollentuna, i norrviken tänkte jag slänga ut henne och åka vidare hem själv... haha nej men det är så galet hur man kan älska en unge och vara så förbannad på henne samtidigt. Hon kan verkligen göra mig tokig!
Vi kastade bollar och vann en nalle och köpte ballong, hon fick själv välja motiv och nallen, båda blev hello kitty haha

Nu längtar vi till fredag när pappa går på semester tillsammans med oss :)


Kommentarer
Nadia

Underbara bilder. Tack Chichi! Besitos

2014-07-15 @ 23:15:56
Nadia

Underbara bilder. Tack Chichi! Besitos

2014-07-15 @ 23:15:59


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0