Idag

Idag vaknade jag som jag oftast gör av en glad Millie som ligger och pratar bredvid mig. Jag tittade på klockan som stog på fem och ville inte att det skulle vara sant! Jag bytte blöjan med ett öga öppet och gav henne mat och så fick vi sova till åtta. Linus hade sovmorgon så han tog Millie och jag kunde fortsätta sova en stund tills hon ville ha mera mat.
Senare åkte vi till Ica maxi och storhandlade. Millie var vaken hela tiden men började gnälla efter ett tag, då fick hon gå runt i pappas famn inne på ica och hon var en nöjd bebis! Men när vi började åka hem så började hon skrika men hon somnade snabbt i bilen. Vi stannade till i rotebro för Cami och Linus skulle köpa lite öl på bolaget. Jag satt kvar i bilen med Millie när billarmet börjar tjuta! Åh nej tänkte jag och ville inte att hon skulle vakna, hon rörde inte en min utan fortsatte och sova och jag satt där och skrattade med billarmet på. Nu ikväll lagade vi lite fredagstacos och nu sitter vi i soffan och softar med en sovande Millie. Ha en trevlig kväll!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0