jobbig kväll

Igår gjorde vi ingenting! Jag och Millie låg i soffan nästan hela dagen. På kvällen kom farmor hit och lekte lite och sen blev Millie gnällig. Jag var trött så jag tänkte gå och lägga mig kl nio tillsammans med henne. Men varje gång hon släppte tutten för hon hade somnat så vaknade hon och skrek, usch vad jobbigt det var. Jag vet inte om hon hade ont i magen men hon blev nog övertrött av allt också. Tillsist fick jag nog så jag vaggade henne till söms i mina armar så fick hon sova på min mage och då kunde jag få sova också!
Idag har hon varit som vanligt, i alla fall. Vi tog en liten promenad i det fina vårvädret och åt en vårglass i solen. Solen värmde faktiskt! Jag oppas att min nageltrång i tån går över snart, då ska vi gå längre promenader i solen!


Kommentarer
Farmor

Ojdå,tråkigt att Millie-Gos blev kinkig efter mitt besök, det var inte meningen :)

Fast bra att hon varit som vanligt i dag igen!

2012-04-24 @ 20:21:35


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0