onsdag

Idag har vi hängt i centrum med Camilla och Hailey. Söta Hailey har blivit så stor! Jag längtar tills Millie ska springa runt och prata sådär gulligt. Vi kikade lite och åt chicken bits. När jag ändå var i traktera gick vi till bvc för att kolla hur det var med våra svamp-problem. Millie har kvar lite i munnen så hon får fortsätta med medicinen, och mina bröst får också fortsätta med kräm för de är fortfarande väldigt dåliga, men jag fick höra att jag kunde smeta på kortison utan problem så nu hoppas jag att det ska bli bättre med eksemen och svampen!
Nu har mormor och morfar varit här och umgåts lite :)


Kommentarer
Mormor

mi princesita hermosa!!!!!!!!!!

2012-04-27 @ 23:30:25


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0