Pandan

Idag har jag och min panda bara myst här hemma. Millie har börjat växa ur en massa kläder och det tycker jag är så sorgligt! Det finns så mycket fina saker som bara används några gånger och sen blir de för små. så jag tog lite bilder på den här söta som jag märkte hade blivit lite kort.
Igår sov Millie i sin spjälsäng i tre timmar! Det är nästan omöjligt att lägga ifrån sig henne, vi har skämt bort henne såmycket att hon nästan bara sover i famnen. När vi lägger ner henne så vaknar hon nästan på en gång. Så att hon klarade tre timmar själv där igår var ett stort steg!! Jag var så glad!


Kommentarer
Farmor

Fina Millie-Gos!!! Längtar efter dig! Hoppas vi kan ses någongång i helgen.

2012-04-26 @ 20:58:08
Emelie

Åh, tack michelle!' :) du har väl fullt stohej med familjen nu så du kämpar nog på bra och är duktig med ditt! :) hon är verkligen jättesöt. Grattis igen å hälsa Linus.

Kram från mig!

2012-04-27 @ 13:37:33
URL: http://emlixx.blogg.se/
Mormor

Mi osita panda, hermosa y tierna! Estoy ansiosa de tenerla en mis brazos. Besitos.

2012-04-27 @ 23:29:39


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0