Solen lyser

Vill ni veta något häftigt!? Igår lyckades jag lägga Millie i sin spjälsäng igen kl tio och hon sov till ett! Underbart att det funkar. Nu måste hon bara börja sova flera timmar, hoppas hon gör det snart!
Idag har min kusin Miranda varit här och hälsat på oss. Vi åt en god lunch och sen invigdes balkongen för i år.
Sen gick mamma, pappa och barn till centrum och köpte lite fredagsmys.Hoppas Millie sover i sin spjälsäng inatt igen så får mamma och pappa ha lite fredagsmys själva ;)


Kommentarer
Anonym

Ojalá se acostumbre a su camita, para que sus papis puedan por fin dormir una noche completa!!!!!!!(soñar, soñar, soñar)

2012-04-27 @ 23:33:22


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0