Söndag

För fjärde natten i rad har Millie somnat i sin spjällis och sovit några timmar. Jag är överlycklig!
Imorse gick vi upp tidigt och gick till kondis för att njuta av en god frukost tillsammans med farmor. Efter det gick vi hem, vi tittade på film och jag tog en liten powernap med millie i famnen som också sov. Efter det gick vi upp till farmor och farfar och åt lunch. Sen gick jag hem och Millie följde med pappa till Ica. Första gången jag var ifrån henne så länge (ca 40 minuter) men jag var inte alls orolig. Jag känner att jag inte är lika mesig längre. Lite mesig och orolig är jag ju alltid men inte lika mycket! Det går åt rätt håll i alla fall :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0