underbara väder

Imorse var Josse förbi här en sväng och sa hej för hon hade råkat åkt för tidigt till jobbet. När hon hade gått så ringde Helena till mig och berättade att hon och Helena satt och drack kaffe och saknade mig om jag hade vägarna förbi, så jag la ner Millie i vagnen och gick hem till henne. Såhär mysigt hade vi det ute i solen.
Sen gick jag ner till cenrum och mötte Cami. Vi tittade runt lite och lunchade utomhus! Det är så underbart att vara ute i detta väder. Skönt att inte behöva sätta på Millie en massa kläder. Hon verkade njuta ganska bra hon också!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0