ingen ork

Jag känner att jag varken har haft tid eller ork att blogga. Vi har haft det ganska tufft sista veckan, Millie har blivit supergnällig, vill bli buren mycket och ibland sover hon väldigt dåligt. Så ibland känner jag mig helt slut också. I allmänhet mår vi bra, Millie är fortfarande snorig och slemig så att det kan störa sömnen men hon verkar må bättre. De sista dagarna har hon varit lite gladare också. Jag gör allt för att hon ska må bra och försöker att aldrig visa för henne att jag blir frustrerad eller arg men det är svårt ibland. Min rygg gör ont av så mycket bärande och jag mår ibland dåligt av för lite sömn. Jag älskar henne över allt annat men hon kan verkligen trötta ut mig! Mitt mantra nu: det kommer att bli bättre och lättare! någon dag! Hon sitter lite bättre nu och börjar ta sig fram på sitt lilla tokiga sätt :)


Kommentarer
Farmor

Åh, om man ändå kunde avslasta er mer!!!Fattar precis hur du känner men fortsätt med ditt mantra, för det kommer att bli bättre, jag lovar. Jag tar med mig Millie på powerwalk i morgon när jag kommer hem,om det går bra. Kul att hon börjar ta sig fram själv, det ska bli kul att se. Kram till er!

2012-08-08 @ 14:42:08
mormor

que linda como se ve que poco a poco empieza a ser mas autónoma... ya vas a descansar, cambian algunas cosas, el sueño, la carga etc. De apoco, Millie comenzará a caminar y tendrás que correr tras ella, jijijijiji. Besitos para ti, ánimo.... eres una linda y gran mamita. te quiero mucho.

2012-08-09 @ 18:48:49
mormor

pucha escribi un cometario y se borró!
solo queria decir que me encanta ver a la Millie como comienza a ser mas autónoma. Poco a poco va cambiar este sentir tuyo, el cansancio físico, se ira transformando, deberas ser un apoyo para caminar y luego tendrás que correr de tras de ella por que va a querer irse para cualquier lado menos donde tu vas, jijijijiji. Ánimo, eres una linda gran mamá, te quiero mucho, mucho.

2012-08-09 @ 18:57:13
mormor Cory

Paciencia, ánimo y mucho amor son algunos de los ingredientes que sirven para tener fuerza en la tarea diaria y esos ingredientes a ti te sobran reinita mia. Tienes la suerte de tener a tu suegra cerquita y que siempre te está ofreciendo apoyo para ir a cuidar a la muñequita mas hermosa del universo. Me encantaría tener mas tiempo para estar mas seguido a tu lado, pero tú sabes que no es fácil. Guídate amorcito lindo, nos vemos el viernes. Besitos.

2012-08-13 @ 17:38:06
mormor Cory

Increíble como crece esta gordita chiquita y hermosa. Recién la ví ayer y ya la echo de menos. Con su sonrisa cautivadora me tiene chocha, chocha!!!!!!!! .

2012-08-13 @ 17:40:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0