Min helg!

Den här helgen har vi blivit klara med Millies rum och firat mig massor! I lördags jobbade vi på massor och fick hjälp av farfar med att fixa klart listerna i Millies rum. De var även här på fika. Sen på söndagen var det full rulle med hela min familj som var här. Det var väldigt trevligt och jag är så glad över mina nya prydnadskuddar till soffan och alla presentkorten på hm! Så idag gick jag dit för att shoppa men kom hem med bara en tröja, haha jaja jag har lång tid på mig att leta och mycket pengar att lägga på mig själv :)


Kommentarer
Gammelfarmor o Helge

Å ,vad söt Millie är hon ser så stor ut! Hon är säkert jätteglad för sitt nya rum! Vi ser verkligen fram emot att träffa er snart! Vi flyger nu från Boston till Washington. Kram

2012-08-21 @ 19:45:03


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0