nu ska det läggas golv

Idag på dagen gick vi ut och träffade kusinerna. Vi tittade på änderna och åt glass, det var mysigt :)
När Linus kom hem började han lägga golv men vi kom på att det skulle vara lite lättare om vi inte hade Millie så imorgon ska farmor vara barnvakt så kan jag hjälpa till.

Juste!!! Idag när jag la Millie i sin spjällis för att hon skulle sova så rullade hon runt där som hon brukar men helt plötsligt satt hon! Hon satte sig upp själv! Hon har varit på väg att göra det men armarna hänger inte med, men nu hade hon sängen som ryggstöd och på något sätt kom hon upp hela vägen. Det var häftigt!!


Kommentarer
Farmor

Dom är så fina, Millies små kusiner! Japp, jag kommer och hämtar Millie sedan när jag kommer hem och tar hem henne till oss! Ses då :)

2012-08-16 @ 06:43:27


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Mitt liv med min älskade familj

Välkomna till min blogg som handlar om min vardag med min underbara lilla familj.

RSS 2.0